Glad för att ..

Hej. :)

Har nyss haft matteprov. Vi hade det igår också ju, men man fick göra klart det idag. :) Bra det. Så nu får vi sitta och göra vad vi vill, dom som är klara. :D

Sista dagen idag. Imorgon är de avslutning och sen sommarlov. :)

Skulle gå in och kolla på min spotify bara för att, och då så har jag 2 h och 24 minuter kvar. Förut stog det 0 och lyste rött. :( Men nu fuuunkar det, ett tag till ialla fall. :D Glaad. Fast dom bästa låtarna har jag redan lyssnat på 5 ggr så dom går inte och lyssna på. Men ja. :)
GLAD

Aw, söta ! :love:


Nu ska jag gåå, hoppas  Maria skriver snart. Hihi, eftersom hon är en bättre bloggare än mig. :D 

Kommentarer
Postat av: mariasvernell

NEJ JAG ÄR INTE BÄTTRE ÄN DIG TOVE!!!

hahah :pp du är den bästa bloggaren ever!

2011-06-15 @ 15:03:47
URL: http://mariaphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar om inlägget här:

Kul att du ville kommentera. Innan du gör det så tänk på att inte kommentera något dumt. Ta eller kopiera inget som är vårt. Vi fotar med Canon eos 1000d och Nikon D3000. Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0